Klantenservice
Wij zijn er om u te helpen
Bij Avis doen we ons uiterste best om te zorgen dat u kunt genieten van probleemloze en stressvrije autohuur. Maar omdat de dingen niet altijd gaan zoals gepland, staat onze toegewijde klantenservice voor u klaar om te helpen met elk probleem dat zich kan voordoen tijdens uw huur.Neem contact op met onze klantenservice via onderstaande gegevens en geef het nummer van uw huurovereenkomst of reservering door. Zo kunnen we de juiste gegevens snel opzoeken in ons systeem.
Is uw vraag van dien aard dat wij er niet direct een antwoord op hebben, dan voeren we een grondig onderzoek uit en verstrekken we u de resultaten hiervan, samen met een oplossing.
Contact opnemen met de klantenservice
U kunt op de onderstaande manieren contact opnemen met onze klantenservice.
Houd het nummer van uw huurovereenkomst of reservering bij de hand als u ons belt.
Ons team kan u alleen helpen met vragen na afloop van de verhuur. Bel ons voor vragen voorafgaand aan en tijdens uw huurperiode.
We streven ernaar uw vragen binnen 5 tot 30 dagen te beantwoorden.
- Klantenservice
8.00-18.00 uur, van maandag t/m vrijdag - +32 (0)2 730 62 11
customerservice@avis.be
(uitsluitend vragen na afloop van de verhuur)
-
- Schade Vragen
- belux.damage@abg.com
-
-
- U kunt ook een kort online formulier invullen.
Wij zijn lid van de Europese Bemiddelingsdienst voor Autoverhuur (ECRCS)
Wij zijn lid van de European Car Rental Conciliation Service (ECRCS). De ECRCS is een onafhankelijke organisatie die geschillen beoordeelt, zonder aanvullende kosten voor u als klant. Als u een klacht indient en ontevreden bent met onze definitieve reactie, dan kunt u zich wenden tot de ECRCS.Let op: u dient zich uitsluitend tot de ECRCS te wenden nadat u een definitieve reactie van ons hebt ontvangen en wij u hebben laten weten dat u contact met hen op kunt nemen indien u ontevreden bent. Als u contact met hen opneemt voordat u een definitieve reactie van ons krijgt, wordt uw klacht mogelijk niet in behandeling genomen.